Πέμπτη 15 Δεκεμβρίου 2011

Λίγα λόγια, σήμερα...

Η φίλη μου η Μαρία είναι ερωτευμένη, πολύ ερωτευμένη... αυτό δεν είναι πολύ σπουδαίο νέο, γιατί η φίλη μου η Μαρία είναι κάθε τρεις και λίγο ερωτευμένη! Το σπουδαίο νέο είναι ότι και ο Α. είναι ερωτευμένος μαζί της! Και το άλλο σπουδαίο νέο είναι ότι, επιτέλους, σε αυτή την παρέα που έχει την τάση να μπλέκει με κάτι "περιπτώσεις", "περιπτωσούλες", ενίοτε και "περιπτωσάρες", φαίνεται να προέκυψε υγιής έρως! 

Μου έλεγε χθες η Μαρία πως ο Α. συνδυάζει ένα-ένα όλα τα στοιχεία που την εξίταραν στις προηγούμενες σχέσεις και "σχέσεις" της και σκεφτόμουν πόσο υπέροχο -και μάλλον εξαιρετικά σπάνιο- είναι να βρεις κάποιον που να τα έχει "όλα"... (ΟΚ, μεγάλη κουβέντα αυτή, και το πιθανότερο αναληθής, αλλά σήμερα δεν θέλω να μιλήσω για τα "αλλά"...) Και μου έλεγε επίσης ότι ώρες ώρες νιώθει να χάνεται και πάλι σκέφτηκα πόσο μοναδικό είναι όταν το βιώνεις αυτό αμοιβαία... 

Και σήμερα, την ώρα που οδηγούσα, άκουσα στο ραδιόφωνο αυτό το τραγούδι, ίσως μελό ή ξεπερασμένο ή ξενέρωτο, αλλά εμένα μου θύμησε την εφηβεία μου, τότε που ερωτευόμασταν και καρδιοχτυπούσαμε και "τα φτιάχναμε" και νομίζαμε ότι θα είναι για πάντα... Και σκέφτηκα επίσης ότι ο έρωτας είναι τόσο καθηλωτικός, ώστε είναι περιττό να πεις πολλά...

Οπότε, Μαράκι, παρόλο που δεν ταιριάζει με την ψυχική σου διάθεση, αυτό είναι για σένα...




19 σχόλια:

  1. Μακάρι όλοι να βρουν και να ζήσουν ένα τέτοιο αμοιβαίο έρωτα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αχ...έρως ανίκατε μάχαν! Καλώς σας βρήκα...

    Ρ.Α. Με Μαγιό
    memayo.blogspot.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. άστους να χαρούν τον έρωτά τους όσο διαρκέσει...

    άλλωστε τι είναι η ευτυχία; στιγμές στην αιωνιότητα της ζωής!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. @ria: σωστά, σωστά! και κρατάνε και εξοργιστικά λίγο!

    @ Σακαφιόρα: με τέτοια διχασμένη άποψη που έχω για τον θεό Έρω, με έχει γράψει στα μαύρα του κατάστιχα :P:P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. God Εros respond, to your last comment bLoGirl comes like that: ''let me live, love and say it well in good sentences'';-)

    ΥΓto whom it may concern: βλέπουμε τα σημάδια/προτασεις και ανταποκρινόμαστε σε αυτά ρε παιδια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. @sunflower: δεν νομίζω ότι σε κατάλαβα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. βοήθεια προσπάθησα να δωσω για το διχασμένη που έγραψες...δλδ--> ξεκινώντας από το γεγονός, ότι ''it takes 2 to tango...'' αν μπορούσε να σου/μας απαντήσει ο ερως θα σου/μας απαντούσε θετικά!!, λέγοντας για το ερωτευεσθαι: ασε με να (σε)/το ζήσω, να σε αγαπήσω, να στο πω μέσα από από όμορφες (beauty!)καταστάσεις!
    βοήθησα λίγο?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. @ sunflower: ναι , βοήθησες! αλλά τον καημένο τον Έρωτα τον έχω μπερδέψει και δεν ξέρει τι να κάνει με του λόγου μου! Μια τον αποστρέφομαι, μια τον αποζητώ!

    Iδού και τα σχετικά πειστήρια:

    http://blogirl-bloggess.blogspot.com/2010/11/blog-post.html
    http://blogirl-bloggess.blogspot.com/2011/06/n-2.html

    Σε ευχαριστώ για την επίσκεψη και τα σχόλια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. να τον αποζητάς!(act/respond to the signs...)και να είσαι σίγουρη ότι και αυτός σε αποζητά!
    so help god eros & and let it happen...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ayto to amoivaio einai pou psaxnoume oloi...kai otan symbainei fysika kai xanesai merikes fores opws eipe h filh sou ;) After all, einai wraio na mas parasyrei o erwtas pou kai pou. Ton exoume anagkh.

    To tragoudi einai gnwsto sparaktiko asma pou oi perissoteroi exoume syndesei isws me efhveia k prwtes apogohteuseis. Panta tha to akoume kai tha skeftomaste ta palia...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Αχ, τι κομματάρα. Μου θύμισε τα άγρια νιάτα μου...
    Αχ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Χρονια πολλα με υγεια,πολυ αγαπη και αισιοδοξια!φιλια χ2 misirlou k maria

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. ε , όχι, τα 16 τα έχω πατήσει!
    καλή χρονιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. καλη χρονια σου ευχομαι με υγεια και δυναμηηηηηηη
    σε φιλωωωωωωωωω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Τις ευχές μας, εκ βάθους καρδίας, δια αίσιον και ευτυχές το Νέον Έτος!

    Αθηνά, mitsopd, Μαρίνα Ζέας

    ΑπάντησηΔιαγραφή