Πέμπτη 25 Νοεμβρίου 2010

SERVICE KIT, no 1: ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΜΙΑΣ ΑΣΧΗΜΗΣ ΜΕΡΑΣ

Εγώ, κορίτσια, κατά κανόνα, βαριέμαι αφόρητα τα εγχειρίδια οδηγιών (χρήσεως, κατασκευής, συναρμολόγησης, επισκευής)! Μέχρι και τα φυλλαδιάκια του ΙΚΕΑ με το ζόρι τα συμβουλεύομαι, όταν συναρμολογώ τα έπιπλα που αγοράζω, κι αυτό γιατί είμαι τεμπέλα και δεν μου αρέσει να παιδεύομαι. Αλλιώς, μπορεί να την έβρισκα προσπαθώντας από μόνη μου να κάνω πέντε κομμάτια ξύλου να μοιάζουν με κρεβάτι. 

Εξαιρούνται, όμως, οι οδηγίες που αφορούν τη ζωή, για τις οποίες τρελαίνομαι, ειδικά όταν τις έχω εφεύρει εγώ! Επειδή μου συμβαίνει συχνά τώρα τελευταία να ξυπνάω ελαφρώς -ή και βαρέως- κακοδιάθετη, κόλλησα στο ψυγείο μου μια λίστα με 3+1 πολύτιμες συμβουλές -δικής μου εμπνεύσεως- που κάνουν μια κακή μέρα καλύτερη! Και επειδή υποψιάζομαι ότι δεν είμαι η μόνη που ξυπνάει στραβά αυτόν τον καιρό, αποφάσισα να τις μοιραστώ μαζί σας, διότι, όπως λέει και το τραγούδι, ζωή που δεν μοιράζεται είναι ζωή κλεμμένη... Αποδεδειγμένα δουλεύουν, σας το εγγυώμαι! Οπότε παραμερίστε μία από τις δεκάδες δίατες που έχετε στο ψυγείο σας και επιδεικτικά αγνοείτε και κάντε λίγο χώρο για τα παρακάτω: 

1.  Δεν κάνουμε πράγματα που μας προσφέρουν πρόσκαιρη ευχαρίστηση, αλλά μετά μας κάνουν να νιώθουμε χειρότερα! Ας πούμε, δεν καταβροχθίζουμε ό,τι σοκολάτα βρούμε μπροστά μας - μετά, έτσι όπως είμαστε κακοδιάθετες, θα βλεπόμαστε στον καθρέφτη και θα βλέπουμε στην καλύτερη ΑΥΤΟ! Ή δεν πηγαίνουμε για shopping therapy, αν είναι εκτός από χοντρές -που δεν μας χωράει τίποτα- να συνειδητοποιούμε ότι είμαστε και άφραγκες!

 2. Κράταμε το μυαλό μας απασχολημένο κάνοντας χειρωνακτικές εργασίες. Οποιαδήποτε! Γενική καθαριότητα, τακτοποίηση ντουλάπας, αλλαγές στη διακόσμηση, αρχειοθέτηση, ή ό,τι άλλο μπορούμε να φανταστούμε! Έτσι, αποκτούμε στόχο και η σκέψη μας δεν ξεστρατίζει σε απαγορευμένες περιοχές και, κυρίως, νιώθουμε αποτελεσματικές!

3. Γενικώς, τηρούμε μια ενεργητική στάση, ποντάροντας σε αυτά που μας αρέσουν. Να μαγειρέψουμε κάτι ωραίο, να γράψουμε, να κάνουμε γυμναστική, να βγούμε έξω για περπάτημα, είναι όλα καλύτερα και αποτελεσματικότερα από το να περνάμε την ώρα μας doing nothing στην tv ή/και στο pc.

3+1. Διαβάζουμε για να εμπεδώσουμε το Αναζητώντας τον χαμένο χρόνο (όχι, όχι του Προυστ, μην τρομάζετε!) και επαναλαμβάνουμε ως άλλες Σκάρλετ Ο' Χάρα, after all tomorrow is another day!

2 σχόλια:

  1. ομορφη σκέψη,ζόρικη!!εισαι φιλόδοξη,δυναμική,με αφοβο βλέμμα,αλλά ψιλοδακγώνεις και το κάτω χειλάκι...!!να εισαι καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Σε ευχαριστώ! Κι αν τόσα πολλά κατάλαβες από ένα κείμενο, με κάνεις χαρούμενη. Να είσαι καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή